PDA

Bekijk de volledige versie : Witte grill geplaatst

elpee
06-01-2008, 16:56
Laatst zag ik hier een onderwerp in het forum staan over de witte grill. Of hij nou origineel was of niet. Ik het forum deel gelezen en keek naar de advertentie en zag dat het in mijn woonplaats Hengelo (ov) was. Dus ik gebeld en ja hij had hem nog. Hij vertelde mij dat hij de witte grill op een sloop in Enschede had gekocht. Dus nu heb ik de witte grill gemonteerd. Ben benieuwd naar jullie mening.

http://www.volvo300club.nl/foto.php?id=145&fotonr=1&tabel=autos
Dit is nog met zwarte grill en zonder GLT velgen

http://www.volvo300club.nl/foto.php?id=145&fotonr=3&tabel=autos
En dit is met witte grill en met GLT velgen

Pistonpen paultje
06-01-2008, 18:19
Ik zeg: bumpers opknappen, goed poetsen en je nummerbord ff rechtslaan. Dan heb je een prachtbak. Dat witte grilletje staat m wel gaaf!

volvo freak
06-01-2008, 18:34
staat zeker gaaf die witte grill..bumpers meespuiten in de kleur..

Dutchie
06-01-2008, 19:46
Van witte meegespoten bumpers ben ik geen fan... Gewoon doen wat Paul zegt, en je hebt idd een hele mooie auto! Ik zeg: mooi wit is niet lelijk! :worship:

slb_340
06-01-2008, 21:22
Ik vind de witte grille persoonlijk niet zo mooi (op deze foto iig niet) misschien in het echt dat ik m mooier vind.. wieweet:).

Frans
06-01-2008, 22:12
Ik ben ook wel eens aan het knoeien met grillen maar de originele zwarte met of zonder chroomrand heeft toch op gegeven moment weer de voorkeur.

elpee
06-01-2008, 22:27
Bumpers ga ik nog een keer mee bezig, moet even het geheime recept van lijnzaadolie gaan zoeken op het forum.
En de witte grill vind ik zelf mooi en hij valt nog wat meer op. Heb het gevoel dat ik hier in Twente met de enige 360 rond rijd. En voor Alex en Tjeerd het gemakkelijker te maken om mij te spotten.

Doeke Dobma
06-01-2008, 22:31
Ik zeg: bumpers opknappen, goed poetsen en je nummerbord ff rechtslaan. Dan heb je een prachtbak. Dat witte grilletje staat m wel gaaf!

En hier ben ik het volledig mee eens:)

Tjøørd
06-01-2008, 22:41
Ik ga mijn best doen Laurens! :D vind het er wel stoer uitzien :)

Dutchie
07-01-2008, 13:07
Bumpers ga ik nog een keer mee bezig, moet even het geheime recept van lijnzaadolie gaan zoeken op het forum.

Fles gekookte lijnolie á EUR 3,50 p/L ofzo kopen bij de bouwmarkt/verfwinkel en dan met een doek inpoetsen. Even laten inwerken, daarna goed uitpoetsen (anders blijft het kleven). Da's het geheime recept, en het werkt geweldig!

Lucluc
07-01-2008, 17:25
Die velgen mag je ook wel eens poetsen! Houd het nu even bij tijdens de wintermaanden! Ook de onderkant regelmatig schoonspuiten. Dat scheelt je een hoop laswerk de komende jaren.

Ik zeg ook: mooi wit is niet lelijk en in combinatie met de GLT-velgen vind ik de witte gril mooi!

elpee
07-01-2008, 18:32
Dat is een van mijn voornemens auto vaker wassen en poetsen en enkele lelijke plekken laten weg werken.
RV deuk in spatscherm
RA onder het raam een deuk weg laten werken
Links onder het portier een roestplek

volvo freak
08-01-2008, 22:08
Fles gekookte lijnolie á EUR 3,50 p/L ofzo kopen bij de bouwmarkt/verfwinkel en dan met een doek inpoetsen. Even laten inwerken, daarna goed uitpoetsen (anders blijft het kleven). Da's het geheime recept, en het werkt geweldig!
werkt zeker geweldig,blijven je bumpers maanden goed van glimmen..:yesyes: