Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 22-01-2018, 11:14
Robert340 Robert340 is offline
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door General Custom Bekijk bericht
Je vergeet even dat de Volvo Klassieker Vereniging een heel stuk groter is dan onze club. Onze ALV bevat volgens mij zo'n 30-40 mensen, wat meteen zo'n 20% van de club is. Stel je zou onze ALV in Groningen of Friesland organiseren, dan denk ik dat je blij moet zijn met 10 man. Een uurtje of anderhalf naar regio Utrecht rijden is prima te doen, maar als ik voor mezelf spreek vind ik 3 uur enkele reis naar Groningen toch een beetje lang voor een ALV...

Mocht er nou een mooie toertocht zijn waarvoor ik 3 uur moet rijden, eventueel gecombineerd met een museumbezoek o.i.d. dan zou ik een hotelletje boeken en er heen gaan. (Maar ik vrees dat ik een van de weinigen ben)
Nee hoor ik vergeet dat niet, op de ALV van de VKV komen niet meer dan 100 man incl aanhang, maar ze hebben echt veel meer slapende leden misschien ook omdat ze al veel langer bestaan. Dus niet echt te vergelijken met elkaar. En het is zelfs het enige gratis evenement van ze waar eten bij inbegrepen zit!

Voor iemand uit Groningen is het twee uur rijden naar Utrecht, dus dan is de lol er ook gauw af als dat elke keer zo is en altijd maar dezelfde snelweg. Ik vind het prima om het af te wisselen en dat is volgens mij ook eerlijker. Iemand die in het midden van het land woont hoeft immers ook nooit langer dan een half uur te rijden.

En als je naar elke vergadering wil en het is te ver dan kan je inderdaad een overnachting regelen. Of je regelt bijv. een tweede bestuurder om af te wisselen. Wel heel goed voor onze autotjes om eens een lange rit te rijden, zodat alles goed warm wordt.

En er zijn buiten de provincie Utrecht hele mooie plekjes in Nederland waar je leuk naartoe kan als club. Ik heb onlangs hier gewandeld: https://www.natuurmonumenten.nl/natu...-de-slotplaats
(en dat is zelfs een gratis uitje)

En een rit hoeft van mij echt niet altijd per sé een uitgeprinte cryptische route te zijn, over een stuk snelweg met af en toe een gezamenlijke stop bij een tankstation / parkeerplaats lijkt me ook een keer heel leuk met een groep 300's.