Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 22-01-2018, 12:08
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid

Het is en blijft maar hoe je het bekijkt.

Als je het écht eerlijk wilt doen (voor zover dat nodig is), dan bekijk je de aanmeldingen voor een evenement, ga je vervolgens inventariseren waar die mensen wonen, en breng je vervolgens het totaal aantal te rijden kilometers tot het minimum. Dan kom je tóch weer in de regio Utrecht uit.
Als je het eerlijk wilt regelen op basis van reistijd, ook een mogelijkheid, ga je kijken waar leden vandaan komen. Je kijkt welke leden het verste moeten reizen. Jij komt uit het noorden van het land, naar de ALV komt ook altijd iemand uit België. Even de oost/westelijke richting buiten beschouwing gelaten, kom je dan toch weer in de regio Utrecht uit.
Maar hé, we hebben ook leden in Oostenrijk, dat wordt dan een ALV in oost Duitsland... Zal een populaire ALV worden dankzij het gratis eten

Wat ik hiermee wil zeggen, ik vind het goed dat je bespreekbaar maakt dat het ver rijden is voor je, maar dat het eigenlijk gewoon niet haalbaar is om alle belangen qua afstand en reistijd af te wegen. Zeker voor een belangrijk evenement als de ALV is regio Utrecht dan een hele mooie compromis.

Een evenement in jou regio vind ik nog steeds een heel leuk idee. Als je wat wilt organiseren, geef het aan bij de evenementencommissie. Van mij heb je in elk geval de toezegging dat ik je wil helpen waar ik dat kan.

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL Freeway // Yamaha XJ900F // Harley Davidson Superlow
Met citaat antwoorden