Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 22-01-2018, 13:23
Robert340 Robert340 is offline
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door General Custom Bekijk bericht
Het is en blijft maar hoe je het bekijkt.

Als je het écht eerlijk wilt doen (voor zover dat nodig is), dan bekijk je de aanmeldingen voor een evenement, ga je vervolgens inventariseren waar die mensen wonen, en breng je vervolgens het totaal aantal te rijden kilometers tot het minimum. Dan kom je tóch weer in de regio Utrecht uit.
Volgens deze redenatie tellen alle leden die zich niet hebben aangemeld niet mee. Om wat voor reden dan ook, inclusief afstand.

Citaat:
Jij komt uit het noorden van het land
De Achterhoek ligt dan wel ten noorden van Noord Brabant, maar gewoon in Gelderland en dat valt onder Midden Nederland.

Citaat:
Wat ik hiermee wil zeggen, ik vind het goed dat je bespreekbaar maakt dat het ver rijden is voor je, maar dat het eigenlijk gewoon niet haalbaar is om alle belangen qua afstand en reistijd af te wegen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert340 Bekijk bericht
Voor iemand uit Groningen is het twee uur rijden naar Utrecht
Dit geldt dus niet voor mij, iemand is maar een voorbeeld.

Ik vind het een goed idee van Erik om verschillende plaatsen aan te doen, maar (correct me if I'm wrong) ik krijg het gevoel dat jij dit niet zo ziet zitten. En dat mag je best vinden, iedereen spreekt voor zichzelf en ik haal er inderdaad een voorbeeld bij van iemand die net even wat verder weg woont.

Citaat:
Als je het écht eerlijk wilt doen (voor zover dat nodig is)
Ik vind het wel nodig dat dingen altijd eerlijk gaan, dat ben ik hier in de Achterhoek gelukkig wel gewend
Met citaat antwoorden