Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 05-12-2018, 09:03
Robert340 Robert340 is offline
V3C Forum Moderator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven340 Bekijk bericht
Of gewoon onderwater houden, als je belletjes ziet is deze lek, zoniet is deze prima te gebruiken. Gewicht? Kijk ik nooit naar, zolang hij maar drijft. Das de enige functie van wat het hoort te doen.
Mijn oude vlotter dreef ook nog, ik heb hem nog liggen dus ik kan het laten zien, maar ik denk dat hij net wat dieper in de vlotter lag dan de nieuwe.
Misschien komt het ook wel door toevoegingen in moderne benzine, dat misschien ethanol reageert op de vlotter en hier iets van op het materiaal inwerkt, maar dat weet ik niet.
Bij het afrijden van rotondes (bocht naar rechts) viel de motor stil (of schokjes) met de oude vlotter op de voorgeschreven fabrieks hoogteafstelling.
Dan had ik als alternatief nog kunnen rommelen door hem hoger af te stellen, maar als zo'n cruciaal onderdeel niet meer 100% is dan werkt de auto ook gewoon niet meer 100% heb ik het idee.
Ik heb op het v3m forum weleens gelezen over het gewicht van de vlotter, dus vandaar dat ik de oude en de nieuwe destijds bij vervanging ook met elkaar op het gewicht heb vergeleken.
Met citaat antwoorden