Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 23-07-2019, 20:12
Louis Louis is offline
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven340 Bekijk bericht
Ik moet eerlijk zeggen dat het nog wel eens verschilt, kennelijk is de ene auto er veel gevoeliger voor dan de andere.

De grijze 340 waar m'n zus in rijdt is geheel origineel.Originele flensen met de voorverwarming ertussen.

Standaard pakkingen en het loopt geweldig. Je kunt mazzel hebben. Wel een gevlakte carb. schoongemaakt en gereviseerd.
Mee eens. Mijn 343 loopt heel keurig stationair, en heb ik nog nooit wat aan hoeven doen...

Ik denk dat ik ook eerst maar eens de 'standaardprocedure' ga uitproberen. Carb eraf, vlakken en tot slot in de ultrasoonreiniger. Ondertussen het spruitstuk vlakken. Tevens de uitlaat/inlaat-pakking op het blok mee vervangen, als de boel toch los ligt.

In ben er alleen nog niet helemaal over uit hoe de pakkingen er precies tussen horen. Van boven naar beneden; carburateur - pakking (2 gaten) - dunne isolatieflens - pakking (2 gaten) - voetverwarming - pakking (ovaal gat) - dikke isolatieflens - pakking (ovaal gat) - spruitstuk ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven340 Bekijk bericht
Wil dit eerst verder testen en zeker weten dat het goed werkt voordat ik andere auto's zomaar ga veranderen.
Groot gelijk! Maar als het werkt ben ik reuze geïnteresseerd in een 'proefmodel'
Met citaat antwoorden