Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 08-07-2018, 22:28
JKiers's Avatar
JKiers JKiers is offline
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door volvofiel Bekijk bericht
Wat vervelend!
De koppakking van een B200 gaat echt bijna nooit kapot, wat een pech.

Is de auto alweer thuis?
Hmm, er zit dus niet zo'n hoog geloofwaardigheidsgehalte aan mijn verhaal..?

Zal ik dan maar eerlijk zijn?

Ik heb 90%, van alle dingetjes die jullie opnoemden welke handig zouden zijn om mee te nemen, daad werkelijk meegenomen. En om even zeer correct te zijn, heb ik precies 0,0% van al die dingetjes hoeven te gebruiken!
Het zijn uiteindelijk 5000 kilometers geworden waarvan elke zonder enig euvel! Of we nou met 30+ graden in de file van Bordeaux stonden, of met de zelfde temperatuur met 140 kmp/u heuvel op reden, het maakte niets uit, temperatuur van de motor bleef perfect.
Er is nog niet een zekering gesprongen.
Alleen twee keer bijna de auto in de hens gehad doordat de oplader van onze elektrische koelkast en de telefoons begon te smelten,
en bijna dood ervaring door een Fransman die rechts naast mij reed op de snelweg en ineens besloot daar te willen rijden waar ik reed en gevreesd met grote vrezen dat de accu leeg zou zijn na een middag sightseeing in Monaco, met de 360 in de parkeergarage, met de koelbox nog in de sigarettenaansteker: starten -> lopen, niks aan het handje.
Werkelijk een práchtige vakantie gehad, de 360 heeft ons overal gebracht, in de Alpen heeft hij flink moeten werken maar wat was het de moeite waard zeg!

Een roadtrip om nooit te vergeten!
Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg grens.jpg (39,9 Kb, 22x gelezen)
Bestandstype: jpg volgepakt.jpg (85,3 Kb, 21x gelezen)
Bestandstype: jpg alpen.jpg (54,6 Kb, 21x gelezen)
Met citaat antwoorden