Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 23-07-2019, 20:29
Steven340's Avatar
Steven340 Steven340 is offline
V3C Technische Commissie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter76 Bekijk bericht
Typisch hoor, ik dacht juist dat de 1700 motoren zo problematisch waren op dit gebied.

Natuurlijk ben ik ook bekend met de uitdagingen van de B14 in dit opzicht, maar heb tot op heden niet zulke hardnekkige problemen gekend.

Goed werk Steven, volhouden en naar oplossingen zoeken die buiten de 'doos' te vinden zijn.
Daar hadden we het de afgelopen sleuteldag al even over, jij bent nu voor zover ik weet de voorloper op dat gebied.
En inderdaad volhouden, ook ik mopper wel eens...altijd wat met die ouwe hokken... maar na een zucht en wat rust toch weer doorgaan!

Hopelijk bereik je het gewenste resultaat met dit materiaal, ik zal er eens op googlen.

Is het een ideetje om via een pol inzicht te krijgen in de carburateurvoet vacuüm problemen onder de clubleden/forumleden?

Dankje Wouter

Tja, die 1700 komt denk ik daarna ook nog wel aan bod.
Het is dat ik nu geen 1700 heb
Wel al meerdere malen in een goed rijdende gereden, en een fijne motor is het wel.

Een pol is een idee, maar denk eerder dat ik dat tegen die tijd wel merk hoeveel vraag er naar is.
Is net als met m'n naafdopjes, heb alles in voorraad, en onder de zoveel stuks maak ik er weer een serie bij.

Uiteindelijk worden het wel complete setjes met pakkingen.
Want wil ook nog uitzoeken welke pakking hier het beste bij werkt met het snelste goede resultaat.

Maar dat geld ook nog steeds voor die CVT vacuüm buffers

Kortom, volgend jaar VKB...... wie weet

www.naafdopjes.nl en eventueel opknappertjes te koop, zie hierboven (project)
Met citaat antwoorden