Discussie: Kriksteun APK
Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 07-01-2020, 15:49
Markvictor Markvictor is offline
Frequente Gast (geen lid)

Ik denk dat de kans dat ze het gaan proberen te ontlopen als er echt letselschade is,(Kan tonnen of zelfs meer kosten) met blijvende invaliditeit toch wel heel erg aannemelijk gaat worden met een auto zonder APK. (en met mankementen)

En natuurlijk hoeft een mankement helemaal niet de oorzaak te zijn. Maar ik heb een keer een verhaal op TV gezien. Dat was een boerderij welke was afgelikt. En de verzekering stond er op om het zo snel mogelijk te slopen...

In elk geval, daarna was het bewijs weg, en daarna begonnen ze te zeggen dat de oorzaak van de brand niet verzekerd was, ook al was de brand gekomen door een andere oorzaak wat dus niet te bewijzen was want het pand was al afgebroken. Een hele lange procedure geworden, met foto's welke wel waren gemaakt waaruit bleek dat het verhaal van de verzekering toch niet klopte....

Zou me niets verbazen dat ze in dit geval de Volvo alvast slopen, en mij met een rekening van een miljoen op schepen. Bij wijze van spreken. Nee je kunt je maar beter strikt aan de regels houden, dat is voor iedereen het beste. Maar goed voor de goede lezer, ik was ook helemaal niet voorplan om met deze auto naar Erik toe te rijden.... Dat blijkt uit bovenstaande teksten.
Met citaat antwoorden