Afzonderlijk bericht bekijken
Oud 16-01-2021, 14:31
Stefan340 Stefan340 is offline
Geregistreerde Gast (geen lid)

De pakkingen en borgclip zijn binnen en heb 'm weer succesvol terug aangesloten! Hij startte ook zeer vlot, en met wat gepruts aan de schroeven liep ie redelijk rond de 800 toeren. Bandenwissel uitgevoerd en vervolgens even een proefritje gemaakt. Dat beviel prima :-)

Maar na een half uurtje merkte ik toch dat ie wat bokte als ie laag in de toeren zat. Ik heb even een filmpje gemaakt om het te illustreren. Het blok loopt momenteel vrij beroerd:
https://streamable.com/dumf9h

Aan het begin van het filmpje staat de fan nog aan (dus motor is op temp), daarna slaat ie af en kan je de motor beter horen. Vrij onregelmatig stationair, het lijkt wel alsof er veel valse lucht is? Meer dan voordat ik n rondje ging rijden in ieder geval.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hengel Bekijk bericht
Hou ook in de gaten dat in de slang vanaf het t-stuk van de carterontluchting naar de carburateur een restrictie zit. Dat is een soort afdichting met een gaatje van circa 1 mm. Die heb je wel nodig omdat het blok anders beroerd loopt.

Hmmm ik heb geen idee waar je het over hebt, dus dat is geen goed teken..? Ik heb in dat afgebroken vacuumslangetje geen afdichtingsgaatje of iets gezien?
Met citaat antwoorden