Volvo 300 Club Forum  

ga terug   Volvo 300 Club Forum > V3C Activiteiten > Evenementen

Antwoord

Discussie Opties Weergave Modus
Oud 14-09-2019, 07:48
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid

Volvo Klassiekerbeurs 2019

Beste mede-clubleden en liefhebbers,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten vindt over 2 weken opnieuw de grootste Volvo Klassieker beurs van Europa plaats. Editie 2019 vindt traditiegetrouw opnieuw plaats in het Autotron te Rosmalen. Dit jaar valt het op 28 en 29 september.

Zoals we gewend zijn zal onze club ook weer aanwezig zijn op deze beurs. En zoals we de laatste jaren reeds hebben bewezen: elk jaar wordt onze stand mooier en professioneler. Ook dit jaar hebben we weer een mooie collectie auto's voor jullie uitgezocht. Allemaal topstukken op 300-serie gebied waarvan één zelfs meer dan 1000 kilometer aflegt naar dit mooie evenement. Dat is bovendien een hele unieke auto die jullie waarschijnlijk nog nooit op een evenement zijn tegengekomen. Ook de andere 2 auto's zijn natuurlijk echt prachtig en zeker het bekijken waard. Stuk voor stuk auto's die het sportieve karakter van Volvo's 300-serie weer eens mooi kracht bijzetten.

We zullen ook nu de stand weer op unieke wijze thematisch aankleden. Om een tipje van de sluier op te lichten, in de planning zit het showen van een uniek stukje bolt-on tuningspotentieel voor de 1.4 wat nooit echt is uitgerold naar de dealers. Fingers crossed dat dit op tijd klaar is!
Ook zal de clubwinkel natuurlijk weer aanwezig zijn. Opnieuw met een primeur, deze keer in de vorm van onderdelen die ons zijn geschonken waarvan de gehele opbrengst naar de club gaat. Vergeet je clubpas niet voor ledenkorting in de clubwinkel!
(om te voorkomen dat alles in één keer naar handelaren en/of opkopers gaat, kan het zijn dat de beurscommissie/clubwinkel een limiet gaat stellen aan het aantal onderdelen dat per persoon verkocht wordt, met als doel om iedereen een kans te geven)

Kom vooral de beurs bekijken, en kom zeker even kletsen bij onze clubstand
Mensen die graag lid worden, of alles over het lidmaatschap en onze evenementen willen weten, kunnen natuurlijk ook weer bij ons terecht.

Tot op de VKB!

Een link naar de website van de VKB: https://www.volvobeurs.nl/

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL+ // Daihatsu Sirion 2 // Honda XL 250 S
Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2019, 10:03
General Custom's Avatar
V3C Clublid

En onze New Old Stock onderdelenmarkt is geopend!

Verder staat op de beurs dit keer best veel aan 300-serie spul als je het vergelijkt met voorgaande jaren vond ik zelf.
Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg 20190928_090711.jpg (61,5 Kb, 29x gelezen)

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL+ // Daihatsu Sirion 2 // Honda XL 250 S

Laatst aangepast door General Custom : 30-09-2019 om 19:09
Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2019, 11:34
Zebo010 Zebo010 is offline
V3C Clublid

On my way!
Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2019, 14:55
Louis Louis is offline
V3C Clublid

Voor de mensen die gaan, heel veel plezier!
Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2019, 21:00
Adaf55 Adaf55 is offline
V3C Clublid

Prima clubstand van v3c
En ook van bbb
Gaat dat zien

Vanochtend veel oude bekenden ontmoet

Alles bij elkaar zeer de moeite waard voor een bezoek

En vergeet ook het parkeerterrein niet

Daar stonden ook prachtige Volvo s
Met citaat antwoorden
Oud 29-09-2019, 21:43
General Custom's Avatar
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adaf55 Bekijk bericht
Prima clubstand van v3c

Bedankt André

Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2019, 08:50
Robert340 Robert340 is offline
V3C Forum Moderator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door General Custom Bekijk bericht
En onze New Old Stock onderdelenmarkt is geopend!

Verder staat op de beurs dit keer best veel aan 300-serie spul als je het vergelijkt met voorgaande jaren vond ik zelf.
Gaat het restant mee naar Fred volgende maand of hebben jullie misschien alles al verkocht?
En is er misschien ook een leesbare versie van de prijslijst beschikbaar?
Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2019, 10:07
Niels's Avatar
Niels Niels is offline
V3C Clublid

Commissie en vrijwilligers, complimenten voor de clubstand!
'11 BMW R 1200 GS
Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2019, 13:05
General Custom's Avatar
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert340 Bekijk bericht
Gaat het restant mee naar Fred volgende maand of hebben jullie misschien alles al verkocht?
En is er misschien ook een leesbare versie van de prijslijst beschikbaar?
Het restant gaat niet mee naar Fred.
Ik kan een pdf uploaden van de prijslijst, maar daar heb je helemaal niks aan omdat je niet kunt zien wat al verkocht is. Naar mijn schatting is 3 kwart van de onderdelen al verkocht, de rest zal op de clubsite terecht komen of in de toekomst nog eens worden aangeboden op een evenement.

Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2019, 13:06
General Custom's Avatar
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels Bekijk bericht
Commissie en vrijwilligers, complimenten voor de clubstand!
Bedankt Niels!

Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2019, 14:27
Robert340 Robert340 is offline
V3C Forum Moderator

Citaat:
Het restant gaat niet mee naar Fred.
Ik kan een pdf uploaden van de prijslijst, maar daar heb je helemaal niks aan omdat je niet kunt zien wat al verkocht is. Naar mijn schatting is 3 kwart van de onderdelen al verkocht, de rest zal op de clubsite terecht komen of in de toekomst nog eens worden aangeboden op een evenement.
Wauw wat een mooi resultaat!
Ik was nieuwsgierig naar het aanbod dus als je een pdf wil uploaden dan lijkt mij dat leuk om gewoon te zien.
Ik ben verder niet op zoek, heb (gelukkig?) al meer onderdelen dan genoeg alleen mist mijn 360 wel een antenne.
Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2019, 19:24
General Custom's Avatar
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert340 Bekijk bericht
Wauw wat een mooi resultaat!
Ik was nieuwsgierig naar het aanbod dus als je een pdf wil uploaden dan lijkt mij dat leuk om gewoon te zien.
Ik ben verder niet op zoek, heb (gelukkig?) al meer onderdelen dan genoeg alleen mist mijn 360 wel een antenne.
Dat is zeker een mooi resultaat, we zijn er ook erg tevreden mee. Er zaten (nieuwe) onderdelen bij die je niet elke dag meer tegenkomt, en we hadden de prijzen ook bewust aan de lage kant ingeschaald om te voorkomen dat we nog jaren met die onderdelen blijven zitten. Dan weet je dat het wel eens hard kan gaan lopen.
Gek genoeg zijn de 4 keerringen voor tussen de versnellingsbak en het differentieel wel blijven liggen, daarvan had ik gedacht dat deze voor de beurs nog weg zouden zijn omdat die altijd gaan lekken. Volgende keer ''360'' op het zakje zetten in plaats van ''340'' misschien

Een antenne staat ook op de lijst Robert, maar uit het hoofd weet ik dat die al snel verkocht was. Volgens mij vrijdagavond bij de opbouw al. Daar kunnen we je dus helaas niet meer mee helpen.

Verder heeft de clubwinkel het volgens mij ook lang niet verkeerd gedaan met de standaard artikelen. De vierkante V3C-logo stickers voor op de ruit blijven het goed doen, die verkopen we altijd wel een paar. Verder her en der nog een enkel dingetje maar niks wat er echt uit springt qua aantallen. Een bijzonderheid is dat we eindelijk van de T-shirts af zijn en nieuwe kunnen laten maken die een beetje aantrekkelijker zijn. Een ander nieuw artikel waar ik zelf mee bezig ben is een schildje voor in de grill zoals de meeste andere clubs ook in hun assortiment voeren. Het 3d-model had ik al een tijdje klaar, binnenkort laat ik deze een keer op proef printen.
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: pdf Kopie van Clubwinkel, onderdelen gift.pdf (153,9 Kb, 13x gelezen)

Met citaat antwoorden
Oud 01-10-2019, 18:01
setsunakaede setsunakaede is offline
Forum Admin

Citaat:
(...) een schildje voor in de grill zoals de meeste andere clubs ook in hun assortiment voeren. Het 3d-model had ik al een tijdje klaar, binnenkort laat ik deze een keer op proef printen.

Doe es opsturen? *driedeeprinter heeft
Oud 01-10-2019, 18:54
Wouter76's Avatar
Wouter76 Wouter76 is op dit moment online
V3C PoetsWouter

Aaaaahh, dus jij gaat die raamsnorren dan eindelijk in reproductie nemen, prima hoor, goed om te weten!

Met citaat antwoorden
Oud 02-10-2019, 18:34
General Custom's Avatar
V3C Clublid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door setsunakaede Bekijk bericht
Doe es opsturen? *driedeeprinter heeft
You've got mail!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter76 Bekijk bericht
Aaaaahh, dus jij gaat die raamsnorren dan eindelijk in reproductie nemen, prima hoor, goed om te weten!

Ik zou het graag doen Wouter... Het zal technisch gezien wel mogelijk zijn de vorm te krijgen, alleen het materiaal waar je mee print is niet geschikt en zo'n rubber en als je grote dingen gaat printen wordt het snel heel duur.
Ik wil best eens zo'n raamschraaprubber tekenen als ik daar iemend mee kan helpen, dat is zelfs in 10 minuten klaar, maar ik denk dat je met de huidige stand van techniek een raamschraaprubber van pakweg 50 euro per stuk krijgt, wat bij wijzen van spreken al breekt als je er naar kijkt en waarbij je een groot risico loopt dat het glas krast wanneer je de raam naar beneden doet

Als iemand toevallig een 3d printer heeft staan die rubber-achtig plastic kan printen met een lengte van een halve meter (of meer), dan is het wel een poging waard.

Met citaat antwoorden
Oud 02-10-2019, 19:26
Wouter76's Avatar
Wouter76 Wouter76 is op dit moment online
V3C PoetsWouter

Het was voornamelijk grappend bedoeld naar Diede, Bart ;-)
Met citaat antwoorden
Oud 03-10-2019, 05:49
General Custom's Avatar
V3C Clublid

Citaat:
Het was voornamelijk grappend bedoeld naar Diede, Bart ;-)
Wel toevallig dan Wouter, het was niwt de eerste keer dat ik naar die optie heb gekeken
Om daar toch even verder op in te haken, nu heb ik sinds kort wel een leuk rubber op rol liggen wat niet helemaal het zelfde, maar misschien wel toepasbaar is. Alleen nog ff uitproberen.

Met citaat antwoorden
Oud 03-10-2019, 13:20
setsunakaede setsunakaede is offline
Forum Admin

Citaat:

Nou...., ZO'N grote printer heb ik nou ook weer niet, en ik denk ook niet dat ik dat vilt-achtige spul geprint krijg

Maar zo'n schildje wil ik wel eens proberen, leuk voor mezelf, gratis test voor Bart. Nu maar hopen dat ik een paar voorbeelden klaar kan hebben voor 12/10...
Antwoord

Discussie Opties
Weergave Modus

Jouw rechten: