Volvo 300 Club Forum  

ga terug   Volvo 300 Club Forum > Discussie > Het V3C Cafe > off-topic showroom

off-topic showroom laat hier je aanwinsten en projecten zien die NIET met de volvo 300 serie te maken hebben

Antwoord

Discussie Opties Weergave Modus
Oud 27-01-2017, 12:47
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid

Het is inderdaad een leuk wagentje
Een oer-Panda is het alleen eigenlijk niet, die had nog een paar pk minder, bladvering, hangmatstoelen en natuurlijk die herkenbare asymmetrische half dichte grill in carrosseriekleur. Als je het weet zie je het verschil toch wel. Dat zijn natuurlijk de allerleukste!
Oud 05-02-2017, 09:29
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid

Een update...

De Skelter, zoals hij bij ons genoemd wordt, is intussen naar de lasser geweest. De wielkast is weer gemaakt. Helaas is daarbij een naafkapje gesneuveld, wat een goede rede is om eens rond te gaan kijken voor echte wieldoppen.

Verder voor de grap nog zo'n foute italiaanse streep toegevoegd

Het verbruik. Ik heb afgelopen week voor het eerst gekeken wat het verbruik is, 1:17,5 en dat is inclusief een paar keer goed doortrekken en vele kleine 100-meter ritjes van het huis naar de garage. Dat moet dus nog zuiniger kunnen.
Verder blijkt het wagentje ideaal voor het gebruik als woon/werk verkeer. Ik moet elke ochtend 40 minuten naar mijn werk rijden en 's avonds weer terug, dat doe ik over de binnenwegen hier tussen de dorpen. Het is helemaal een ideaal wagentje gebleken voor de boodschappen: je parkeert overal makkelijk tussen en met de achterbank plat kun je zelfs je tas boodschappen mee naar huis nemen
Qua comfort, gemak en rijplezier is de 340 overigens echt wel beter. De Panda is eigenlijk veel te hard geveerd naar mijn zin. Echter, geen kans op parkeerdeukjes in de 340 en het verbruik maken veel goed...
Oud 26-02-2017, 21:45
ginkelvanmichiel's Avatar
ginkelvanmichiel ginkelvanmichiel is offline
Frequente Gast (geen lid)

Leuk ding zeg! Ik heb er ook nog een gehad in die kleur. Destijds opgeknapt en weer verkocht. Ik ben al tijden actief in de Panda-scene. Heb er alleen nu geen, enkel een Seat Marbella en een Seat Trans (bestelautootje op Panda-basis)
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussie Opties
Weergave Modus

Jouw rechten: