Volvo 300 Club Forum  

ga terug   Volvo 300 Club Forum > Discussie > Algemene discussie

Antwoord

Discussie Opties Weergave Modus
Oud 18-10-2012, 20:04
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
V3C SleutelWouter

Interessante advertentie gezien? -> forumdeel heropend voor niet-leden

http://forum.volvo300club.nl/forumdisplay.php?f=8

Dit forumdeel is een poos geleden gesloten voor niet-leden omdat er teveel (sluik)reclame voor eigen advertenties gepost werd.

Als dit weer gebeurt gaat het weer opnieuw 'op slot', maar voorlopig kunnen we weer vooruit!
Met citaat antwoorden
Oud 31-10-2012, 19:46
powerflux's Avatar
powerflux powerflux is offline
V3C Clublid

ik wil toch nog inhaken op het scheiden van de algemene advertenties van het forum. Eens in de zoveel tijd kijk ik in de advertentierubriek en dan zie ik al die mensen die vanalles nodig hebben. Daarvan weet ik dat er zat mensen zijn binnen de club die die onderdelen hebben liggen. Maar, omdat het zich niet in de standaardroute van het forum bevindt, worden deze advertenties helemaal niet opgemerkt. Zelf heb ik ook wel eens advertenties geplaatst, 0 reacties. Hier op het forum terloops opmerken dat je wat zoekt en gelijk worden er van alle kanten tips gegeven.

Ik snap de argumenten voor het vermijden van een oeverloze discussie over een prijs ofzo. Op een van de audio-fora waar ik lid ben kun je een topic aanmaken voor de advertentie, maar kan er niet op gereageerd worden. Dit werkt goed.

Een andere optie zou kunnen zijn een soort van RSS-achtig onderdeel in het advertentie-subforum geintegreeerd. Zo werkt het bij de 924 community. Nieuwe advertentie? Nieuw "topic" erbij wat alleen doorlinkt naar de advertentie.

Op beide manieren verschijnen de advertenties ook bij de "actieve topics" terwijl discussie vermeden wordt. Misschien wat om over na te denken.
V90 3.0i '97 [589.000] & 965 2.5i '95 [365.565]
Met citaat antwoorden
Oud 31-10-2012, 21:08
Wouter76's Avatar
Wouter76 Wouter76 is offline
V3C PoetsWouter

Mijn eerste gedachte na het lezen is; lijkt me best een mooi idee Floris.

Sowieso leuk dat je er openlijk over meedenkt wat een goede oplossing is!
Met citaat antwoorden
Oud 31-10-2012, 22:13
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
V3C SleutelWouter

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powerflux Bekijk bericht
Een andere optie zou kunnen zijn een soort van RSS-achtig onderdeel in het advertentie-subforum geintegreeerd. Zo werkt het bij de 924 community. Nieuwe advertentie? Nieuw "topic" erbij wat alleen doorlinkt naar de advertentie.

Op beide manieren verschijnen de advertenties ook bij de "actieve topics" terwijl discussie vermeden wordt. Misschien wat om over na te denken.
Helemaal mee eens, dit lijkt me een prima plan!

Heb alleen geen flauw idee hoe ik dit zou moeten maken
Met citaat antwoorden
Oud 31-10-2012, 22:20
punkazz's Avatar
punkazz punkazz is offline
V3C Clublid

Zo simpel zal het vast niet zijn, maar toch: kun je een subforum aanmaken waarin het mogelijk is voor iedereen om topics aan te maken die meteen gesloten zijn ('reacties toestaan' uitvinken ofzo)
Oud 01-11-2012, 07:22
Maurits's Avatar
Maurits Maurits is offline
Frequente Gast (geen lid)

Lijkt mij ook een hele verbetering, bij 'gevraagd/gezocht' advertenties zou ik het reageren wel open laten want daar kunnen tips gegeven worden die voor iedereen van belang kunnen zijn (waar iets verkrijgbaar is) terwijl bij een aangeboden advertentie er eerder discussie over de prijs/het product zal ontstaan.
Met citaat antwoorden
Oud 01-11-2012, 10:28
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
V3C SleutelWouter

maar wat moeten we dan met mensen die te digibeet of onge´nteresseerd zijn om een forumaccount aan te maken? heb het idee dat dat nu juist een doelgroep is voor de simpele gast-advertentie mogelijkheid via de website
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussie Opties
Weergave Modus

Jouw rechten: