![]() |
|
||||
|
||||
jaa die heineken reclame is best wel geniaal ja hehe!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Een irritant leuke reclame van Audi...
Euh, tja ![]() |
|
||||
|
||||
Dat Audi-deuntje zit nu al dagenlang in mijn hoofd...
De kids hier vinden het ook een prachtige reclame.
|
||||
|
||||
Borat op rijles, geweldig filmpje!
|
|
||||
|
||||
Hij staat hier nog niet ertussen, maar de meesten zullen het filmpje wel kennen..
Doeke op de Elandrun: En een Zweeds stukje over de 360GLT: Die Elandproef is mooi om te zien! Dit stukje komt overigens uit een reportage over alle oudere Volvo modellen |
|
||||
|
||||
Dat ge-oh en ge-ah als ze die 760 onthullen
![]()
|
||||
|
||||
Mooi he... wel leuk om bij het inparkeren van de 360 die CX te zien... met de bumper met tiewraps of touw vastgemaakt...
![]() |
|
||||
|
||||
De man in die GLT is wel een Vader Abraham look-a-like
![]()
|
||||
|
||||
dit is echt gruwelijk gaaf. big rig racing!
men neme een big-rig truck met een behoorlijk vermogen; een chauffeur zo stijf van de adrenaline dat hij behoorlijk gruwelijk snel kan schakelen door z'n 16 versnellingen, en een 470 pk ford mustang als tegenstander op een dragstrip.. en d'r kan natuurlijk ook nog een volle lading achter, en even tegen een andere truck! hoe-bedoel-je 3000nM koppel! (check dat chassis torderen ![]()
|
||||
|
||||
Heerlijk die CO2 uitstoot! Aan hoeveel keer googlen zou dat gelijk staan?
![]() |
|
|||
|
|||
Citaat:
Fuck Kyoto, 85% CO is tha bombe! Hoe verkracht je je truck ![]()
|
||||
|
||||
dat valt opzich wel mee, het enige wat echt stresst als de truck dusdanig tordeert zijn de luchtleidingen van het remsysteem (boeieee). de chassisbalken (deze zijn trouwens 80% dunner als die van een std terberg truck!) kunnen het makkelijk hebben cabine en motor ophanging is dusdanig geconstrueerd dat dit dergelijke tordering makkelijk op kan vangen.
de heftige zwarte rookpluimen zijn normaal, als je je bedenkt hoeveel vermogen die turbodiesel op dat moment uitbraakt en de afwezigheid van het roetfilter.
|
|||
|
|||
Ging jij trouwens ook niet een paar Dakar filmpjes plaatsen Anjo? Dat had je beloofd toen we door het museum liepen he!
|
|||
|
|||
hmm....ok? :P
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nouja, hier toch een filmpje van die truck met 2 motoren/6 turbo's waar we over aan kwijlen waren. Laatst aangepast door BramJ : 14-01-2009 om 12:42 |
|
||||
|
||||
Bram, je hebt een foutje gemaakt met plaatsen
![]() Volgens mij (ik weet het niet zeker), heb je de link verkeerd geplakt. ALs je de 'youtube knop' gebruikt bij het plaatsen van een filmpje, moet je even alles voor het '= teken' en het '= teken zelf' weghalen. Die fout maakte ik zelf ook de eerste keer, en had ik iemand anders zijn bericht 'gequote' en afgekene hoe het moest ![]() |
|
|||
|
|||
zo dan? :P
elk forum doet het ook anders, irritant |
|
|||
|
|||
Laat me raden: de vriending van Paulus is aan het woord?
|
|||
|
|||
Blijkbaar heeft diegene die het filmpje heeft gemonteerd de auto nooit in het echt gezien, want hij heeft het over een Biturbo, terwijl wij er toch wel duidelijk 3 per motor hebben geteld! Dat maal 2 is volgens mij toch nog steeds 6 turbo's!
Maar echt wel grappig hoe die truck even snel gaat als die auto!
|
|||
|
|||
TurboTwin X1 is de naam van de truck
![]() de TurboTwin X2 is ook te zien in filmpje maar die is helaas gecrashed en daar is toen ook een dode bij gevallen :/ De Rooy is daarom toen gestopt met de rit (heel begrijpbaar natuurlijk), als hij was doorgegaan was de kans groot dat hij in de top3 overal zou eindigen, ver boven veel auto's dus. De auto die hij inhaalt op het filmpje is Ari Vattanen, de winnaar van dat jaar |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
|
|||
|
|||
Vriendin van Paulus is zojuist hardhandig ook weer verwijderd
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
kippenvelmomentje, geweldig stuk. Is bij 2:43
Weergave Modus | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
Grappige plaatjes en filmpjes Deel 1 | 2 Fast 4 U | Het V3C Cafe | 192 | 12-02-2015 18:02 |
Het 340 in miniatuur topic | Niels | Het V3C Cafe | 90 | 04-11-2012 17:39 |
Het Bataven after-meeting foto-filmpjes-verhalen topic | slb_340 | Evenementen | 209 | 15-01-2010 08:04 |
Leuke filmpjes! Cvt tijdens werk | Markvictor | Het V3C Cafe | 4 | 25-09-2007 18:02 |