![]() |
|
||||
|
||||
top, ben erg benieuwd naar de ervaringen als ie eenmaal rijdt
|
|
|||
|
|||
ondertussen zijn we zeven jaar verder en staat er heel mooi rijdbaar trike klaar om aan de tand gevoeld te gaan worden
zie ook de youtube link https://m.youtube.com/watch?v=kMdDpYPsmYA
|
|||
|
|||
zijaanzicht
|
|||
|
|||
Gaaf, ik ben erg benieuwd hoe die rijdt!
|
||||
|
||||
Wauw, dat heb je echt mooi gemaakt
![]() Klinkt ook geweldig die boxer. |
|
||||
|
||||
Wel een stoere driewieler!
Mag zoiets ook de weg op?
|
|||
|
|||
waarschijnlijk niet .word gezien als een nieuw voertuig.
met de regels die nu gelden gaat dat niet lukken met een motor uit de oertijd. alleen de emissie al
|
||||
|
||||
Emissie had ik nog niet aan gedacht, wel veiligheid etc.
Maar dat zal ook wel een RDW toets vergen om dat aan te tonen. Ergens wel jammer, maar misschien wel beter zo. Hoe leuk en degelijk deze ook uitziet, ik wete niet wat er gebeurt als iedereen zelf zijn auto's, motorfietsen, quads etc gaat bouwen... Wordt waarschijnlijk weer te druk op de ICs. ![]()
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Citaat:
mm er is behoorlijk wat expertise in holland hoor. er komen wel meer zelfgebouwde voertuigen op de weg ,na keuring,dat wel. daar is dan de RDW voor. BTW je komt nu toch niet op de IC terecht als je geen corona hebt. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Haha, ik geloof wel in de extertise, maar inderdaad, dat wordt dan door RDW getoetst. Als dat niet was zou je ook zonder expertise je gang kunnen gaan, dat is enger...
Weergave Modus | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
Hoge toeren nadat er achteruit gereden is | Daroef | Techniek CVT / Variomatic | 5 | 07-04-2013 10:38 |
volvo komt geen meter meer vooruit | Niet geregistreerd | Vraagbaak voor ongeregistreerde gasten | 6 | 15-01-2011 21:11 |
auto gaat niet voor of achteruit | ed343 | Techniek CVT / Variomatic | 15 | 28-12-2007 23:14 |
HELP de vooruit moet erin | Ivon Brekelmans (Ivon) | Exterieur en Plaatwerk | 0 | 30-04-2004 12:14 |