Volvo 300 Club Forum  

ga terug   Volvo 300 Club Forum > Techniek > Motor en Aandrijving (1400)

Antwoord

Discussie Opties Weergave Modus
Oud 18-01-2004, 15:51
kingfisher's Avatar
kingfisher kingfisher is offline
V3C Clublid

Goed, Na een fantastisch mooie klokkenwinkel met toerenteller gemonteerd te hebben, doet dat ding het ineens niet meer! Paar weken mee gereden en ineens noppes nada! Daarbij werkt ook de benzinemeter, koelvloeistoftemp en de diverse controlelampjes aan de linkerzijde van de dash niet meer...............
Zekeringen zijn oke, en de stekkers achter de dash zitten er allen in. Ra ra wat kan dit nu toch weer zijn? Ik heb vanmiddag nog even geprutst (ja ja, tijdens de nieuwjaarsborrel te Rossum nog wel!) maar helaas........
Wie dit probleem weet op te lossen mag zich met recht de 340 triviamaster noemen..... Wie weet raad??
Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2004, 10:13
kingfisher's Avatar
V3C Clublid

Beetje uitvoeriger gekeken inmiddels en een andere klok erin gezet, maar ook die met dezelfde problemen. Lig dus niet aan de klokkenwinkel. Zekeringen in het kastje onder motorkap zitten er allen juist in en allen zijn in orde.

Misschien weet iemand of er nog andere zekeringen / dioden onder het dashboard hangen voor de tellrs op het dashboard? Het gaat dus om het "linkerdeel" dat niet werkt. Toerenteller, benzinemeter, koelvloeistof en controlelampjes.
Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2004, 20:17
kingfisher's Avatar
V3C Clublid

Problem solved, duurde drie uur zoeken voor een goede monteur maar hij is er uit gekomen! Iemand had de verkerde draad doorgeknipt bij het aansluiten van de radio...........
Ik ontken elke betrokkenheid ;-)
Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2004, 21:13
setsunakaede setsunakaede is offline
Forum Admin

"iemand"....

Goh, wie zou dat toch wezen, he Steven? LOL
Oud 02-02-2004, 21:41
kingfisher's Avatar
V3C Clublid

Aangezien de muizen in de garage kans hebben gezien via de tellerkabel door het schutbord in het dashboardkastje (via het gaatje waar een lampje hoort te zitten maar er niet zit) te komen en aldaar m'n instructieboekje hebben omgebouwd tot nestje (lees: opgevreten!), hou ik niets voor onmogelijk....
Ze hebben het boekje zeer vakkundig tot snippers verwerkt en door de auto naar de achterbank versleept, waar ze onder de bank een nestje hebben gebouwd. Goh wat lief he die muisjes......grrrr.
maar goed, ik zal zelf wel de grote muis zijn geweest die te enthousiast met een kniptangetje is geweest.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussie Opties
Weergave Modus

Jouw rechten: