Volvo 300 Club Forum  

ga terug   Volvo 300 Club Forum > Foto's, Info en Projecten > de Showroom

de Showroom show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Antwoord

Discussie Opties Weergave Modus
Oud 19-02-2018, 15:33
Bryan's Avatar
Bryan Bryan is offline
Geregistreerde Gast (geen lid)

Volvo 340 1.4 Basis 1987

Wat doe je met je vrije avonduren als je de beschikking hebt over een brug en gereedschap van het werk?

Hallo allemaal, mijn naam is Bryan, 27 jaar en woonachtig in Zoetermeer. Ik werk als verkoopadviseur bij een autobedrijf hier in de omgeving, maar mijn passie voor auto's gaat verder dan alleen het praten over de prijs. De techniek van de auto heeft mij namelijk ook altijd geïnteresseerd.

In een vriendengroep die (op een uitzondering na) tijdens het "mijn eerste auto" tijdperk eigenlijk altijd ging voor de meest betrouwbare, goedkope auto's met een zo nieuw mogelijk bouwjaar heb ik in het verleden weinig spannende (maar niet minder leuke) auto's gehad. Toen kwam de auto van de zaak en toen was het zelf sleutelen voorbij.

Omdat het toch begon te kriebelen ga je eens kijken. Wat kunnen we voor een klein bedrag nou eens kopen, wat met een beetje tijd, energie en liefde weer op te lappen is tot een acceptabele staat? De diverse Golfjes, Astra's, Corolla's en 205-jes hebben de revue gepasseerd, tot ik bij toeval op een Volvo 340 stuitte. Een witte van 1987. Super! Kwarttarief en makkelijk op te poetsen, en laat de uitzondering in de vriendengroep toevallig een echte Volvo-fiel te zijn met een voorliefde voor jawel... de 340! Het was dus niet heel moeilijk om hem over te halen om mee te helpen met dit project