![]() |
|
|||
|
|||
Handgrepen Volvo 340 1986
Beste Liefhebbers,
Mijn eerste auto is een Volvo 340 uit 1986 en het was liefde op het eerste gezicht. Liefkozend wordt hij Gerrie genoemd.. En ondanks dat ik Gerrie bijna perfect vind, missen ik en mijn medepassagiers soms een handgreep. Weet je wel, zo'n greep boven de deur om je in bochten goed recht mee te kunnen trekken. Weten jullie of dit een optie is, of is dit vloeken in de kerk? Met vriendelijke groetjes, Jacky |
|
|||
|
|||
Hallo Jacky,
Ik heb wel een setje handgrepen liggen voor gerrie. Stuur maar een prive bericht |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ik heb Erik een tijd terug een doos met delen overhandigd. Volgens mij zaten daar ook goede grepen tussen. Anders heeft hij ook wel liggen
|
|
|||
|
|||
Heb het al een paar keer gehad vooral in de winter
Je kan het meestal zien aankomen de handgreep staat scheef of heeft een beginnende scheur Voorkom zowel in de winter vastvriezen als in de zomer vastzitten door uitdroging van de portierubbers bijv met talkpoeder of zuurvrije vaseline Mvg André |
|
||||
|
||||
Volgens mij worden hier de grepen bedoeld die aan het plafond zitten, om je aan vast te houden. Niet de handgrepen om de deur te openen
![]()
|
|||
|
|||
Bij Albert 1 zijn auto wel een buitenste handgreep en daar reageerde ik op
Foto s vallen meer op dan woorden Mvg André |
|
|||
|
|||
zie nu dat ik offtopic ging met de andere soort handgreep