![]() |
|
|||
|
|||
Uitlaat
De uitlaat van mijn 340 is nogal gatenkaas. Na 3 lasbeurten toch tijd voor een andere. Nou heb ik een vraagje: Is de uitlaat voor een 340 sedan (1987) hetzelfde als de uitlaat van een 340 hatchback? De sedan is langer natuurlijk maar in welk deel wordt dat lengteverschil opgevangen?
|
|
||||
|
||||
Nee er is verschil, het verschil wordt opgevangen in het laatste gedeelte zie deze link de artikel nummer van de 3 en 5 deur uitvoering is anders dan die van de 4 deur.
|
||||
|
||||
Dus als je een sierstuk op een hatchback-uitlaat zet, past hij onder een sedan?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
|
|||
|
|||
Dus deze http://link.marktplaats.nl/699619311 heb ik niks aan?
Jammer, was een mooi prijsje. |
|
|||
|
|||
Dat klopt. Van deze heb ik er ook nog vele liggen. Soms krijg ik de neiging om ze om te lassen naar het andere type, maar dat is veel werk.
|
||||
|
||||
fysiek past het wel hoor
ik heb ook zo'n hatchbaksel uitlaat onder m'n sedan hangen. het eindpijpje it iets te ver onder de auto verstopt, maar evt. een verlengstukje erop en het gaat prima
Weergave Modus | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
Uitlaat 340 GL '88 | LuukSnijder | Motor en Aandrijving (1400) | 6 | 27-09-2008 20:41 |
Uitlaat lek | Gerrit | Motor en Aandrijving (2 Liter) | 3 | 08-02-2008 19:57 |
Uitlaat | sjaak | Motor en Aandrijving (2 Liter) | 1 | 20-03-2006 18:24 |
Uitlaat | Frans | Motor en Aandrijving (2 Liter) | 9 | 04-12-2005 20:19 |