Volvo 300 Club Forum  

ga terug   Volvo 300 Club Forum > Discussie > Het V3C Cafe > off-topic showroom

off-topic showroom laat hier je aanwinsten en projecten zien die NIET met de volvo 300 serie te maken hebben

Antwoord
 
Discussie Opties Weergave Modus
  #1  
Oud 07-04-2017, 18:57
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: April 2011
Woonplaats: Bladel
Berichten: 5.796
Daewolet Evanda

Om de traditie maar in ere te houden, mijn nieuwste aanwinst ook maar even voorstellen. Een Chevrolet Evanda uit de tijd dat Daewoo's gerebadged werden naar Chevrolet.

Er moest een andere auto in plaats van de Fiat Panda komen omdat ik daar niet goed in kon zitten. Als je genoeg rugpijn hebt ga je vanzelf wat duurders rijden... Vervolgens begint de helse zoektocht naar een occasion. Helaas worden 340's al een tijdje niet meer gemaakt en helaas is het de trend dat alles maar harder en sportiever moet worden. Een comfortabele auto van 10-15 jaar oud blijkt vandaag de dag een hele opgave, zeker als hij niet al te groot hoeft te zijn.

Als snel werd het criteria verzinnen op marktplaats: stoelverwarming, climate controll en bij voorkeur lederen bekleding omdat je dan eerder naar comfort neigt dan naar sportief. Zachte vering en comfortabele stoelen kun je immers niet ingeven omdat de trend is dat alles maar hard en sportief moet zijn. Er kwamen wat auto's voorbij, en wat voor auto's: Jaguar XJ, te lomp. Rover 75, te lelijk. Ford Taurus, te ver weg. Chevrolet Impala, prachtig maar niet bij Jet Cars. Een Citroën C5, Ford Mondeo, Volvo S40 en Chevrolet Evanda bleken de kanshebbers. Een S40 werd het niet want als die een beetje leuk in de opties zit betaal je goud geld voor een nette. Bij de Citroën ben ik effectief gaan kijken, bleek dat deze (waarschijnlijk) weg ging wegens problemen met de hydraulische vering. De eigenaar van de Mondeo waar ik wilde gaan kijken kon zich niet aan zijn afspraken houden, net als een handelaar waar een handgeschakelde Evanda stond. Anyway, uiteindelijk kwam ik dus bij deze Evanda uit. De auto beviel, de proefrit was goed, en de handelaar kwam eerlijk en betrouwbaar over. Hij was de auto liever kwijt dan rijk omdat hij normaal enkel in de prijsklasse van 20.000-30.000 euro handelt. Deze Evanda was echter een inruiler; alle beurten afgestempeld, op een jaar na van een oud stel geweest en slechts 115.000km gereden. Vandaar dat hij deze auto toch te koop aanbood. Voor €2750 mocht ik deze auto meenemen, inclusief nieuwe distributieriem, grote beurt en nieuwe apk. Dat is overigens letterlijk de helft van een van de weinige in opties en kilometerstand vergelijkbare S40's die ik tegenkwam.











Intussen zijn we 2 weken verder. Ondanks dat het op alle fronten geen goedkope auto in het gebruik is, heb ik nog geen moment spijt gehad van de aankoop. Als een koning zit ik nu comfortabel te zoeven op mijn Koreaanse koeien-leer, aan de klimaatregeling merk je dat Daewoo veel ervaring in de koelkastbusiness heeft en er zijn zelfs wat Amerikaanse invloeden te merken doordat alles een elektrische knopje heeft tot aan de ontgrendeling van de 3 Mexicaanse families-grote kofferbak aan toe.
Qua rijgedrag doet deze wagen voornamelijk comfortabel aan, bijna Amerikaans comfortabel. De automaat schakelt rustig, de vering is zacht en je hebt flinke zachte verwarmde zetels die je goed kunt verstellen met elektrische knopjes. Heerlijk.
Het nadeel is, als die luxe is niet goedkoop. Aan vaste kosten ben ik als 24-jarige bijna 100 euro per maand kwijt en zuiniger als 1/11 wil 1.400kg Koreaans staal ook niet echt zoeven op onze Brabantse B-wegen. Aan de andere kant heb ik sinds 2 weken nauwelijks nog pijn in mijn rug gehad, dus laat mij maar zoeven in dure luxe
__________________
Buy Volvo's, they're boxy but they're good.

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL Freeway // Yamaha XJ900F // Harley Davidson Superlow
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 07-04-2017, 20:27
Ygis67's Avatar
Ygis67 Ygis67 is offline
Frequente Gast (geen lid)
 
Geregistreerd op: September 2012
Woonplaats: Meppel
Berichten: 416
Hmmm.. Interessant voertuig.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 07-04-2017, 22:15
François's Avatar
François François is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: June 2006
Woonplaats: Weert
Berichten: 1.928
Sorry Bart, nu ben je echt aan lager wal geraakt. Weg met dat ding en zo snel mogelijk
inruilen voor een S40 of V50 met 1.8 of 2.4 Volvo motor.
__________________
B200: misschien wel de fijnste motor die Volvo ooit gebouwd heeft
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 08-04-2017, 07:48
v0lv0freak's Avatar
v0lv0freak v0lv0freak is op dit moment online
V3C Penningmeester & EVC
 
Geregistreerd op: March 2008
Woonplaats: Het 300 walhalla
Berichten: 8.505
Vaste lasten zijn gelijk aan mijn C70, 70 euro wegenbelasting en 20 euro verzekering (youngtimer). Verbruik is op de snelweg ook 1:11, B wegen 1:10. Tenzij je de 240PK++ (chippie) gebruikt
Zeer goeie (Volvo) stoelen en zacht schakelende automaat met veel electrische knopjes zijn ook aanwezig. Alleen die zachte vering mist tie. Maar qua lasten toch niet gek? Ik kocht die auto met 23 en woonde al niet meer thuis.

Alleen tsja, een Dewoo, het zou (net als de panda) niet mijn keuze zijn. Dan liever een Opel als het goedkoop moet. Maar ik snap je drang naar 'niet alledaags', waarvoor respect.
__________________
Volvo 360 GLE 1985 & Volvo 360 GLE 1987
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 08-04-2017, 07:53
volvofiel's Avatar
volvofiel volvofiel is offline
V3C Ledenadministratie
 
Geregistreerd op: December 2007
Woonplaats: Achterhoek
Berichten: 16.841
Volvo 940! Belachelijk goedkoop in onderhoud
__________________

Volvo 360 injection 1988
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 09-04-2017, 08:20
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: April 2011
Woonplaats: Bladel
Berichten: 5.796
Heerlijk die reacties, had ik ook wel verwacht want het is toch een auto die door het grote publiek als minderwaardig wordt beschouwd. Goh, waar heb ik dat toch eerder gehoord

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door v0lv0freak Bekijk bericht
Maar qua lasten toch niet gek? Ik kocht die auto met 23 en woonde al niet meer thuis.
Dat is zeker niet gek inderdaad Mark. Ik dacht dat die nog wat duurder waren in de belasting. Eerlijk gezegd, ik heb ook wel eens voor een C70 cabrio gekeken. Prachtige auto's van alle modellen die tot nu toe zijn. Ik heb daar eigenlijk vooral vanaf gezien omdat C70's met het budget van 3.500 euro vaak toch al richting de 20 jaar oud of 300.000km gaan. Hoeft natuurlijk niet erg te zijn, maar enerzijds zit je dan straks misschien weer met het milieuzone-geneuzel en anderzijds wordt je met die kilometerstand toch wel meer en meer afhankelijk van hoe de auto is verzorgd door de vorige eigenaars. Hoe dan ook, het blijven prachtige auto's, en ooit wil ik er ook nog eentje hebben
__________________
Buy Volvo's, they're boxy but they're good.

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL Freeway // Yamaha XJ900F // Harley Davidson Superlow
Met citaat antwoorden
  #7  
Oud 09-04-2017, 16:50
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
V3C SleutelWouter
 
Geregistreerd op: April 2003
Woonplaats: Schiedam
Berichten: 15.530
stoelen zien er best comfortabel uit, maar zijdelingse steun is wat minder waarschijnlijk? (ik hou van kuip-achtige stoelen)
Met citaat antwoorden
  #8  
Oud 09-04-2017, 18:57
Ygis67's Avatar
Ygis67 Ygis67 is offline
Frequente Gast (geen lid)
 
Geregistreerd op: September 2012
Woonplaats: Meppel
Berichten: 416
Als het alleen om zitcomfort gaat, had ik een Volvostoel in de Fiat gelepeld. Dikke lol en lekker zitten...
Met citaat antwoorden
  #9  
Oud 10-04-2017, 08:09
v0lv0freak's Avatar
v0lv0freak v0lv0freak is op dit moment online
V3C Penningmeester & EVC
 
Geregistreerd op: March 2008
Woonplaats: Het 300 walhalla
Berichten: 8.505
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door General Custom Bekijk bericht
Ik dacht dat die nog wat duurder waren in de belasting. Eerlijk gezegd, ik heb ook wel eens voor een C70 cabrio gekeken.
De cabrio valt in een categorie hoger, die is (nog) zwaarder door de extra verstevigingen. Mijn C70 weegt 1546.
Kelsey's 850 valt een categorie lager, 62 per maand, maar mijn pa's 850 (kale 2.0) valt dan weer nog een categorie lager uit, omdat er niks opzit. Die kost per maand even veel als de V40 van mijn ma.
__________________
Volvo 360 GLE 1985 & Volvo 360 GLE 1987
Met citaat antwoorden
  #10  
Oud 10-04-2017, 09:00
leonsteyns's Avatar
leonsteyns leonsteyns is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: December 2015
Woonplaats: Nijmegen
Berichten: 482
Hoezo Volvo-minded familie...
__________________
Volvo 340 GL Variomatic B14.4S (1984), Volvo 340 GLE Millionaire #40/125 B172KD (1988)
Volvo 360 GLS RAI Special B200K (1985)
Volvo 440 GL B18U (1993), Volvo 440 B18U (1995)
Volvo 940 Estate Malmö D24TIC (1996)
Volvo V70 XC Comfort B5244T3 (2001)
Met citaat antwoorden
  #11  
Oud 10-04-2017, 18:40
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: April 2011
Woonplaats: Bladel
Berichten: 5.796
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk bericht
stoelen zien er best comfortabel uit, maar zijdelingse steun is wat minder waarschijnlijk? (ik hou van kuip-achtige stoelen)
Zijdelingse steun is inderdaad niet van kuipstoel-niveau Wouter. Om het referentiekader te nemen wat we hier allemaal wel kennen, ongeveer vergelijkbaar met een Volvo 343-stoel van na de nonnenkapjes. Net iets minder zijdelingse steun dan een GL-stoel uit de laatste types.
Dat is inderdaad meteen waar de stoel uit de Daewolet een steekje laat vallen, zijdelingse steun en ook de lengte van de zitting was voor mij misschien nog beter geweest met een paar centimeter extra. Maarja, wat kan er dan ook tippen aan een Volvo-stoel.
Kuipstoel-achtigen zijn echter niet zo aan mij besteed, dus mij hoor je niet klagen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ygis67 Bekijk bericht
Als het alleen om zitcomfort gaat, had ik een Volvostoel in de Fiat gelepeld. Dikke lol en lekker zitten...
Daar heb ik zelfs naar gekeken
Ik heb wat 340-stoelen staan als reserve in de garage dus ik was al gaan meten.
Alles is natuurlijk te maken, maar ik kwam een hoop praktische bezwaren tegen. De linker stoel zou al naar rechts moeten komen en de rechter stoel naar links om de rugleuning nog te kunnen verstellen. Vervolgens zit je met het mechanisme dat de stoel voorover doet klappen wat onbruikbaar wordt waardoor de zitplaatsen achter geloof ik ook nog verwijderd moeten worden i.v.m. de apk. Het derde probleem is dat je bestuurdersstoel meer naar het midden komt waardoor je nog minder recht voor het stuur van de Panda komt zitten dan standaard het geval is.
Ten slotte is de montage lastig, een 300- of 400-serie stoel heeft zoals de meeste autostoelen de montage via een rail op 2 verhoogde plateau's op de bodemplaat van de auto. De Panda had een stoelframe van 2 geplooide stalen buizen die vervolgens direct maar kantelbaar met beugels op de bodemplaat zijn gemonteerd. Een ingewikkeld systeem waarvan je je afvraagt hoe het verwringt wanneer je per ongeluk besluit een kratje bier op de passagiersstoel te plaatsen i.p.v. in de kofferbak

Maar je hebt wel gelijk, zo'n Panda is echt dikke lol!
Leuk detail is vooral, ik rijd van en naar mijn werk altijd door een paar dorpen en landwegen er tussen. Met de Panda deed ik over de 25 kilometer naar mijn werk zo'n 30 minuten en met de Daewolet al snel 40 minuten. Zo'n Panda is net een kart en je schiet overal lekker makkelijk tussendoor.
Aan de andere kant zeg ik, kijk eens hoeveel moeite je moet doen om 2x zo zuinig te rijden. De Panda verbruikte letterlijk maar de helft van wat dit bakbeest verbruikt, maar dan heb je het wel over 700kg vs 1400kg, 900cc vs 2000cc en 39pk vs 131pk, en daarbij komen nog alle luxe-items die op de Panda ontbreken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door v0lv0freak Bekijk bericht
De cabrio valt in een categorie hoger, die is (nog) zwaarder door de extra verstevigingen. Mijn C70 weegt 1546.
Kelsey's 850 valt een categorie lager, 62 per maand, maar mijn pa's 850 (kale 2.0) valt dan weer nog een categorie lager uit, omdat er niks opzit. Die kost per maand even veel als de V40 van mijn ma.
Deze auto zit ook op 62 euro per maand geloof ik, hij weegt net wat boven de 1400kg. Verzekering is echter nog wat duurder in mijn geval omdat ik pas een jaar of 3 geleden ben begonnen met opbouwen van no-claim.
Dat een 850 zo laag in het belastingtarief kan vallen had ik dan weer niet gedacht!
__________________
Buy Volvo's, they're boxy but they're good.

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL Freeway // Yamaha XJ900F // Harley Davidson Superlow
Met citaat antwoorden
  #12  
Oud 10-04-2017, 19:53
powerflux's Avatar
powerflux powerflux is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: August 2010
Woonplaats: Den Bosch
Berichten: 2.498
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door General Custom Bekijk bericht
Deze auto zit ook op 62 euro per maand geloof ik, hij weegt net wat boven de 1400kg. Verzekering is echter nog wat duurder in mijn geval omdat ik pas een jaar of 3 geleden ben begonnen met opbouwen van no-claim.
Dat een 850 zo laag in het belastingtarief kan vallen had ik dan weer niet gedacht!
Beetje offtopic dan nog:
De 740 GL Station met 2.3i en airco die ik van Joost nog heb overgenomen een paar jaar terug woog slechts 1333kg. Dat was echt een serieus goedkope auto per vierkante meter Ter vergelijking: de V90 is exact even groot, breed en lang maar weegt 1600kg.

De 6-cylinder+automaat is het echter m.i.z. waard qua comfort, dus ik blijf tevreden met de upgrade, maar het redblock motor platform is beduidend goedkoper in onderhoud. Mocht de apocalypse ooit uitbreken dan wil ik direct terug naar de 740. Onvoorstelbaar robuust.
__________________
Volvo 340 DL 14.4E '86 & 340 GL LPG '84 [ver&kocht] + 360 GLT 2.0i '87 & 360 GL LPG '86 [ver&kocht]
Volvo 740 GL 2.3i 1989 Estate [verkocht]
Porsche 924 2.0i 1979 [ITB&EFI]
Volvo V90 3.0i '97 [551.000] & 965 2.5i '95 [355.553]
Met citaat antwoorden
  #13  
Oud 10-04-2017, 20:01
v0lv0freak's Avatar
v0lv0freak v0lv0freak is op dit moment online
V3C Penningmeester & EVC
 
Geregistreerd op: March 2008
Woonplaats: Het 300 walhalla
Berichten: 8.505
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door General Custom Bekijk bericht

Verzekering is echter nog wat duurder in mijn geval omdat ik pas een jaar of 3 geleden ben begonnen met opbouwen van no-claim.
Dat een 850 zo laag in het belastingtarief kan vallen had ik dan weer niet gedacht!
Ik heb nu ook 3 jaar no claim op de 850. Die zit op 340 euro per jaar, dus 28 euro per maand. Met 0 jaar zat hij op 480 euro per jaar (bij Gio, 20k per jaar dagelijks).
Autorijden kost nu eenmaal geld
__________________
Volvo 360 GLE 1985 & Volvo 360 GLE 1987
Met citaat antwoorden
  #14  
Oud 10-04-2017, 20:48
volvofiel's Avatar
volvofiel volvofiel is offline
V3C Ledenadministratie
 
Geregistreerd op: December 2007
Woonplaats: Achterhoek
Berichten: 16.841
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powerflux Bekijk bericht
Beetje offtopic dan nog:
De 740 GL Station met 2.3i en airco die ik van Joost nog heb overgenomen een paar jaar terug woog slechts 1333kg. Dat was echt een serieus goedkope auto per vierkante meter Ter vergelijking: de V90 is exact even groot, breed en lang maar weegt 1600kg.

De 6-cylinder+automaat is het echter m.i.z. waard qua comfort, dus ik blijf tevreden met de upgrade, maar het redblock motor platform is beduidend goedkoper in onderhoud. Mocht de apocalypse ooit uitbreken dan wil ik direct terug naar de 740. Onvoorstelbaar robuust.

Haha, ja die 740 was geniaal! Heb ik nog een paar boomstronken mee uit de tuin getrokken. Onverwoestbaar ding. Het is dat ik 30-40 duizend km per jaar rijd, anders zou ik m'n VW TDI er zo voor aan de kant zetten
__________________

Volvo 360 injection 1988
Met citaat antwoorden
  #15  
Oud 10-04-2017, 23:47
Albert1 Albert1 is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: May 2012
Woonplaats: Gelderland
Berichten: 387
LPG in die 740 en je kan er toch makkelijk 50.000 per jaar rijden? Doe ik ook met men 360.
Met citaat antwoorden
  #16  
Oud 11-04-2017, 06:11
volvofiel's Avatar
volvofiel volvofiel is offline
V3C Ledenadministratie
 
Geregistreerd op: December 2007
Woonplaats: Achterhoek
Berichten: 16.841
Ja, met een geweldige actieradius ook...
__________________

Volvo 360 injection 1988
Met citaat antwoorden
  #17  
Oud 11-04-2017, 10:20
Albert1 Albert1 is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: May 2012
Woonplaats: Gelderland
Berichten: 387
klopt, op 90 liter lpg kom je heel eind
Met citaat antwoorden
  #18  
Oud 12-04-2017, 21:59
setsunakaede setsunakaede is offline
Forum Admin
 
Geregistreerd op: January 2003
Woonplaats: Zoetermeer
Berichten: 5.934
Gheh, je hebt echt een neusje voor vaudte auto's he Bart

Ik heb overigens nog altijd als ik een (kleine) Chevrolet zie, een bijna onbedwingbare neiging om het raampje naar beneden te doen en heel hart "DAAAAEEEEEWOOOOOOO!!!!!!!" te roepen, of een briefje van een psychiater onder de ruitenwissers te doen wegens persoonlijkheidscrisis...
__________________
Niet waar, ik weet het beter! En zo niet, dan toch
Check ook mijn website: www.vanabs.nl
Met citaat antwoorden
  #19  
Oud 13-04-2017, 18:12
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: April 2011
Woonplaats: Bladel
Berichten: 5.796
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door setsunakaede Bekijk bericht
Gheh, je hebt echt een neusje voor vaudte auto's he Bart
Echt wel. Misschien dat ze daarom zo aantrekkelijk geprijsd zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door setsunakaede Bekijk bericht
Ik heb overigens nog altijd als ik een (kleine) Chevrolet zie, een bijna onbedwingbare neiging om het raampje naar beneden te doen en heel hart "DAAAAEEEEEWOOOOOOO!!!!!!!" te roepen, of een briefje van een psychiater onder de ruitenwissers te doen wegens persoonlijkheidscrisis...
Zal ik dan maar niet zeggen dat een Evanda langer en breder is dan een American-made Malibu uit dat zelfde jaar
__________________
Buy Volvo's, they're boxy but they're good.

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL Freeway // Yamaha XJ900F // Harley Davidson Superlow
Met citaat antwoorden
  #20  
Oud 14-04-2017, 10:05
setsunakaede setsunakaede is offline
Forum Admin
 
Geregistreerd op: January 2003
Woonplaats: Zoetermeer
Berichten: 5.934
het is en blijft een daewoo-met-identiteitscrisis
__________________
Niet waar, ik weet het beter! En zo niet, dan toch
Check ook mijn website: www.vanabs.nl
Met citaat antwoorden
  #21  
Oud 15-04-2017, 18:04
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: April 2011
Woonplaats: Bladel
Berichten: 5.796
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door setsunakaede Bekijk bericht
het is en blijft een daewoo-met-identiteitscrisis
Dat is zeker waar. Past mooi bij m'n Daf's met identiteitscrisis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door General Custom Bekijk bericht
Zal ik dan maar niet zeggen dat een Evanda langer en breder is dan een American-made Malibu uit dat zelfde jaar
Om daar even op terug te komen...









... ja nu heb ik 2 wagens waarvan Jesse Klaver spontaan een hartaanval krijgt Met trekhaak is de Evanda zelf langer dan de Camaro, al oogt de Camaro een stuk groter omdat die lager en hoekiger is.
Overigens deze week wel ontzettend zuinig gereden met de Evanda, 1/11 voornamelijk in de spits en zonder een meter snelweg te hebben gezien. Dat vind ik toch niet tegenvallen voor 1400kg Dinosaur-car.
__________________
Buy Volvo's, they're boxy but they're good.

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL Freeway // Yamaha XJ900F // Harley Davidson Superlow
Met citaat antwoorden
  #22  
Oud 15-04-2017, 18:39
leonsteyns's Avatar
leonsteyns leonsteyns is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: December 2015
Woonplaats: Nijmegen
Berichten: 482
Een Lincoln Capri uit 1954!
__________________
Volvo 340 GL Variomatic B14.4S (1984), Volvo 340 GLE Millionaire #40/125 B172KD (1988)
Volvo 360 GLS RAI Special B200K (1985)
Volvo 440 GL B18U (1993), Volvo 440 B18U (1995)
Volvo 940 Estate Malmö D24TIC (1996)
Volvo V70 XC Comfort B5244T3 (2001)
Met citaat antwoorden
  #23  
Oud 15-04-2017, 18:43
General Custom's Avatar
General Custom General Custom is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: April 2011
Woonplaats: Bladel
Berichten: 5.796
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leonsteyns Bekijk bericht
Een Lincoln Capri uit 1954!
Die staat daar inderdaad ook. Prachtige auto!
Volgens mij komt die auto echter nauwelijks tot niet buiten, meestal ligt er een enorme plas olie onder...
__________________
Buy Volvo's, they're boxy but they're good.

Volvo 340 GLE Millionaire // Volvo 340 GL Special // Volvo 440 GL Freeway // Yamaha XJ900F // Harley Davidson Superlow
Met citaat antwoorden
  #24  
Oud 15-04-2017, 18:50
leonsteyns's Avatar
leonsteyns leonsteyns is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: December 2015
Woonplaats: Nijmegen
Berichten: 482
Bijna een Engelse auto: "Impossible to keep the rain out or the oil in..."
__________________
Volvo 340 GL Variomatic B14.4S (1984), Volvo 340 GLE Millionaire #40/125 B172KD (1988)
Volvo 360 GLS RAI Special B200K (1985)
Volvo 440 GL B18U (1993), Volvo 440 B18U (1995)
Volvo 940 Estate Malmö D24TIC (1996)
Volvo V70 XC Comfort B5244T3 (2001)
Met citaat antwoorden
  #25  
Oud 15-04-2017, 20:14
François's Avatar
François François is offline
V3C Clublid
 
Geregistreerd op: June 2006
Woonplaats: Weert
Berichten: 1.928
Bart, het zal jou toch zeker een zorg zijn of Jesse Klaver een hartaanval van jouw auto's zou krijgen, of niet?
__________________
B200: misschien wel de fijnste motor die Volvo ooit gebouwd heeft
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussie Opties
Weergave Modus

Jouw rechten:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
de HTML code is Uit



Alle tijden zijn in GMT +1. De tijd is nu 10:49.


vBulletin® Classic - Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft